Gwarancja HUDORA

HUDORA udziela od dnia zakupu na swoje produkty 2 lata gwarancji !


Nie uwzględnia się szkód powstałych w wyniku zdarzeń losowych, niewłaściwego obchodzenia się, utraty lub typowych elementów zużywalnych takich jak sprężyny, siatki, podkładki, gąbki ramy, koła, łożyska, zestawy słuchawkowe, siatki na bramki, płytki hamulcowe, itp


Reklamacje bez ważnego dowodu zakupu nie mogą być rozpatrywane. W wypadku otrzymania nieprawidłowego rozmiaru  lub produktu skontaktuj się z nami rozwiążemy problem w ramach obsługi reklamacyjnej. Części zamienne do naszych produktów są dostępne w sklepie internetowym producenta pod adresem http://www.hudora.de/shop/. Jeśli masz trudności ze znalezieniem części zamiennych jesteśmy gotowi do pomocy. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta na sklep@hudora.pl.


Dla niektórych modeli specjalnych trampolin 2013 oferowana jest rozszerzona gwarancja, która musi być poparta następującymi etapami:
1) Rejestracja w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu na gwarancji. Link rejestracyjny można znaleźć na ulotce z trampoliny.
2) Zachowanie oryginalnych dokumentów: paragon zakupu + gwarancja i wysyłka w tej sprawie gwarancji do HUDORA.
Jeśli nie dokonano rejestracji w Internecie lub nie można przedstawić oryginalnego dowodu zakupu, gwarancji nie uwzględnia się.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl